به خاطر می آورم در یکی از جلساتی که در سال های گذشته با حضور قالیباف در وزارت کشور برگزار شد وی قول مساعدی مبنی بر ساخت و تجهیز سینمای آزادی به یکی از سالن های بزرگ سینمایی کشور داد که خوشبختانه علاوه بر ساخت این سینما در زمان مقرر به بهترین شکل نیز آن را آراست.
شهردار تهران خدمات قابل توجهی در بخش های فرهنگی و هنری به جامعه ارایه کرده است
عزت الله انتظامی با عنوان اینکه قالیباف مرد عمل و متعهد به وعده های خود است،گفت: شهردار تهران از زمان حضور در این نهاد خدمات شایان توجهی در بخش های فرهنگی و هنری به جامعه ارایه کرده است.

عزت الله انتظامی در گفت و گو با خبرنگار «فردا» با بیان اینکه حضور افرادی متعهد به پیشبرد فعالیت های فرهنگی نیاز امروز جامعه ماست، اظهار داشت: عملکردی که قالیباف در شهرداری تهران با ساختن سینمای آزادی که سالیان سال به عنوان یک مکان مخروبه از آن یاد میشد، انجام داد اقدامی ارزنده و قابل توجه است.

وی افزود: به خاطر می آورم در یکی از جلساتی که در سال های گذشته با حضور قالیباف در وزارت کشور برگزار شد وی قول مساعدی مبنی بر ساخت و تجهیز سینمای آزادی به یکی از سالن های بزرگ سینمایی کشور داد که خوشبختانه علاوه بر ساخت این سینما در زمان مقرر به بهترین شکل نیز آن را آراست.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان تصریح کرد:حرکت های فرهنگی صورت گرفته در شهرداری تهران پس از حضور قالیباف در این نهاد بی نهایت است که ساخت سالن های بزگ سینمایی، تئاتری و ورزشی از آن جمله است.

وی متذکر شد: علاوه براین قرار است در آینده نزدیک نیز 11سالن تئاتر در ایستگاه های مترو شهر تهران به هنرمندان کشور تحویل داده شود تا در مسیر فعالیت های هنری خود از آنها استفاده کنند.

انتظامی تاکید کرد: قالیباف امتحان خود را در دیگر بخش های مدیریت شهری نیز پس داده است به طوریکه پیش از آغاز فصل سرما و یخبندان تهمیدات فراوانی را در سطح شهر به منظور جلوگیری از یخ زدگی خیابان ها و معابر شهری انجام داد.

وی با عنوان این مطلب که شهردار تهران فردی مفید برای فرهنگ و ایدئولوژی جامعه است،گفت: بنده هنوز از کاندیداتوری قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری اطلاعی ندارم اما معتقدم که مردم از نامزدی وی استقبال خواهند کرد.

این چهره نامی سینمای کشورمان ادامه داد: رییس جمهور آینده ایران باید فردی معتقد به تعالی فرهنگ و هنر جامعه باشد که از دیدگاه مردمی که بنده در ارتباط نزدیک با آنها هستم این ویژگی در قالیباف وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به اعلام کاندیداتوری میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: موسوی زمانی که به عنوان آخرین نخست وزیر کشورمان در این نهاد فعالیت می کرد خدمات شایان توجهی از خود برجای گذاشته بود و بیست سال نیز در ارکان مهم فرهنگی و هنری کشورمان چون فرهنگستان هنر تلاش های فراوانی در جهت ارتقای دانش فرهنگی مردم انجام داد.

انتظامی خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده قالیباف و موسوی بهترین گزینه های انتخابات ریاست جمهوری هستند که شایستگی های فراوانی در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم و پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری جامعه دارند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا